יום הולדת ספורט

בימי החורף ובימים שרביים ניתן לקיים את ימי ההולדת באולם הספורט של המועצה אזורית דרום השרון או בכל אולם אחר שתבחרו

מהו יום הולדת ספורט

יום הולדת ספורט הוא יום הולדת המלווה בהפעלות ספורטיביות, בדרך כלל יום הולדת כדורגל או יום הולדת כדורסל שהם ענפי ספורט פופולריים מאוד בקרב הילדים. פעילות זו מתאימה לבנים ולבנות והיא מותאמת במיוחד לימי הולדת על מנת שכולם ייהנו מחוויה ספורטיבית מהנה ומשעשעת ואפילו מגבשת. . הספורט הנבחר הוא הקונספט המרכזי של מסיבת יום ההולדת אך כמובן שמדובר בהרבה יותר מפעילות ספורטיבית; זוהי מסיבת יום הולדת של ממש הכוללת כיבוד, שתייה ועוד הפעלות שונות. יום הולדת ספורט מתאים עבור ימי הולדת לילדים בגילאים שונים, כאשר אנו מתאימים את רמת ההפעלות לשכבת הגיל המתאימה.

בשביל לארגן יום הולדת ספורט: כדורגל או יום הולדת כדורסל, אינכם צריכים להתסבך יותר מידי אנו מפעילי ימי הולדת מנוסים בפעילויות אלו ואנו מכינים את כל תכנית ההפעלות כולל ציוד ומקום לערוך בו את האירוע. אתם אינכם צריכים להיות מודאגים, אנו מכירים את כל הטרנדים ויודעים איך להפעיל את הילדים ולרתק אותם. אתם ההורים מקבלים מסיבה מוצלחת עם הרבה שקט נפשי – הילדים שלכם מקבלים מתנה בלתי נשכחת.

יום הולדת ספורטיבי

יום ההולדת הספורטיבי שלנו כולל שעתיים של פעילות ספורטיבית דינמית ומאתגרת, ציוד עשיר, בטיחותי ואיכותי. הפעילות מחולקת למספר קבוצות כאשר ילד/ת יום ההולדת הוא ראש קבוצה והוא בוחר/ת את החברים שלו. הפעילות מתחלקת למספר תחנות ספורט פעילות, מגוונות ודינמיות.

התחנות שלנו כוללות:

משחקי כדור שונים, מתקני שיווי משקל, עמדות קליעה למטרה, שער כדורגל מטרה, משחקים של פעם, קפיצה על כדורים, מנהרות זחילה ועוד. אנו שמים דגש על כך שבכל קבוצה יהיה שילוב של בנים ובנות יחד ללא הבדל מגדרי וללא תחרות.

כמו כן, אנו מקפידים על כך שהילדים ישלבו דברים רבים בפעילותם כמו: גמישות, זריזות, קואורדינציה ודינאמיקה קבוצתית ושיתוף פעולה בין הילדים. חשוב לנו שהילדים מאוד ייהנו ויישארו עם טעם של עוד.

בכל מהלך היום הולדת נמצאים כשלושה אנשי צוות – שני מאמני ספורט ומדריך מקצועיים, המתמחים בכושר גופני לילדים.

אם הילדים שלכם בענייני ספורט או כדורסל וזהו העולם שהם חיים ואוהבים אז בהחלט מומלץ לבטא זאת בקונספט יום ההולדת,החל מההפעלות ועד עוגת יום ההולדת. אפילו כלים חד פעמיים לאוכל ושתייה ניתן להשיג לפי הקונספט של כדורסל או כדורגל.

גלריית תמונות יום הולדת ספורט

ספורטקידס –יום הולדת כדורגליום הולדת כדורסליום הולדת המירוץ למיליוןימי הולדת לילדים, פעילות גיבוש לילדים

למידע נוסף והזמנות חייגו אלינו

052-3940990

 

Call Now Button